Tokiga polisövningar :P

Satt och läste TÅ på nätet nyss och det stod om att polisen ahde övninagr i går, dom var tvungen att skriva det för att så många ring och frågat.
haha, då är man bra nyfiken :P
Jag hörde också polisutryckningar i går, men inte så man ringer och frågar vad polisen ahr för sig direkt :)

Men så förstör jag några kommentarer också, typ varför dom övar genom att åka 100 på 30väg så mötande får svänga upp på trottoaren..
men sen skrattade jag massor när jag läste denna kommentar;

"Hm, vid lunch (strax efter 12) så blåste piketbuss samt tre polisbilar förbi Strengbergsgatan i HÖG fart. När jag lämnade jobbet ca 15.50 så hamnade jag bakom bärgningsbilen som kom från samma ställe med en delvis kvaddad piketbuss på "flaket". Dyra övningar?"

haha xD


Händer skumma saker här, berättade jag om onanerade mannen utanför alex hus? han stod på stega vissa dagar och kika in i fönster, sen så tog dom honom på bar gärning när han stod utanför Gabriellas fönster.. uuh!!
Det är alex granne.. läskigt värre..



ne dags för annat byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback