10 min..

I dag tog avstampgrejen på arbetsförmedlingen 10 min.. så nödivändigt va? :P
Sen imorrn är det som vanligt 1 timma.. känns så onödigt att gå dit när jag har ett jobb... =/
Men jag slipper iaf måndagar som det verkar, för då ska alla ha induvidella träffar och det slapp jag, så vi ska bara ha mailkontakt..
men först måste jag maila in mityt cv också..
jaja, bara att göra..
Vet dock inte vilken dator mitt cv ligger på, har ju 3 datorer...
bara att kolla igenom alla. men först ska jag packa ihop tvätt som ska tvättas kl14 sen käka nått.

Förresten så såg jag nått roligt när jag kom hem, den som städar i porten åkte på en minimoped(ni vet en sån där som ser ut som en liten motorcykel) och så hade han kvastar på axeln och en hink med städgrejer på styret HAHA,. så för lustigt ut!


Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback