Bad!

Vädret tog en kanonvändning i dag! Från burrigt kallt till sol och JÄTTEVARMA vindar! Känndes verkligen som sommar, det var troligen den sista sommardagen alltså...

Hursomhelst gick jag och Troja på en promenad som slutade med strandpromenaden! Såklart!
Jag fotade och filmade. Första filmen är när hon väntar på att man ska säga "bada" men så ser hon en hund så hon kommer av sig lite men sen är det full fart =)
När jag ville fortsätta gå så vägrade hon likt ett trotsigt barn, att gå upp ur vattnet! Så hon fortsatte att springa i vattnet hela strandpromenaden medans jag gick på land =) Så lycklig hon är när hon får bada!












 











Hela den här vägen gick hon hihi


Och så lite filmer:












Kommentarer
Madelen säger:

Roligt med bilder och film. Du får filma dina framsteg inom hämtandet av saker också ;)

2009-09-13 | 16:57:28
Bloggadress: http://k9kiwi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback