Bring back the sun!

I dag hade jag planer på att gå till klubben och träna lite med Troja och sen låta henne studsa några hinder.
men det är inge roligt väder ute och det måste ha regnat i natt, alldeles blött ute..
Så om jag trots det tar mig till klubben så kan vi inte hoppa , för agilityhindrerna står på gräs och då skulle jag nog halka, det vill jag inte :p
Men jag kan ju gå dit och träna hopp över lydnads hindret.. Vi får se.

Först och främst så ska jag till arfetsförmedlingen och sitta och kolla på overheadbilder och gäspa..
Det är verkligen det tråkigaste jag varit med om..
sen min tid gick ut hos Maud och börjat den där gruppen, så är det skittråkigt..
I Mauds lillgrupp gjorde man ju roliga saker hela tiden, här sitter man bara och lyssnar på tråkiga saker..
1 timme känns som 8 timmar..

Gnäll, gnäll -jag vet.


nu ska jag göra annat!


Kommentarer
Madelen säger:

Ha det så kul på klubben, hade tänkt åka ut någon kväll men har inte motivation...går tur på berget efter jobbet idag och sen sitter jag inne och är tråkig. Så är det ibland. Det ska dammsugas, städas i köket och lagas mat till imorgon...bara krav hela dagarna ;) . Hundarna ska få sig en kong var med mjukmat i som legat i frysen under natten så de lär vara upptagna ett tag ;)

2009-09-22 | 13:24:59
Bloggadress: http://k9kiwi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback