Bus i vattnet

Det vart ingen agility  dag för oss.

Istället gick vi med Rickard till skolan efter hans lunch, därifrån gick vi och köpte snus på Klings.
Troja vet när man börjar närma sig och blir jätteglad. Vi har ju handlat där sen hon var liten så gubben som äger kiosken vet vem hon är och hons täller sig och tittar in i luckan. Så söt som vanligt =)

Sen gick vi till Arken och köpte godis, levergodis och hennes "hamburgare" . Som vanligt.
sen vandade vi till mellanholmen och ut och satt oss på en trappa där.. skönt med sol även om det var kallt.
Där badade Troja massor! Medans jag satt och tittade på och önskade att jag tagit med mig en bok..

sen gick vi strandpromenaden på vägen hem och då blev det yttligare bad för Troja.
Inte till hundstranden utan neranför oss badade hon. en lite farbror tyckte hon var jättesöt som sprang till vattnet varje gång jag säger bada haha!


Nu ligger hon deckad i soffan och jag sitter och lyssnar på musik och funderar på att lägga mig i soffan och läsa jag med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback