Dilemma

Just nu sitter jag och funderar på om jag och Troja ska ta en tur till klubben eller gå någon annanstans.. förstå viket dilemma :D
Alltså, jag skulle hemskt gärna vilja gå till klubben, men då måste man gå längs med stora vgen, vilket är lite tråkigt.. är ju rätt långt..
Men annars kan man ju ta gångvägen som går en bit in, blir lite längre men där är det skönare att gå..
Men sen vill jag även ut i skogen,.. så jag har lite dilemma haha
När Jag,ricke och alex kollade svamp i skogen bakom en skola så kom vi nästan fram till brukshundklubben.. den skogen skulle jag vilja lära mig så man kan gå där till klubben.. säklert jättelätt men jag vågar inte bege mig ut där själv.. för jag går ju lätt vilse **host**

Nä nu får jag allt klä på mig och börja gå så får vi se vart benen för oss =)

Kommentarer
Madelen säger:

Kolla www.lst.se Där kan du starta upp kartgis eller vad det heter och leta fram just det området och alla stigar.

2009-10-06 | 09:53:02
Bloggadress: http://k9kiwi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback