Diskmaskinsdrömmar

I natt (okej, i morse) så drömde jag att jag fick en liten diskmaskin, sen fick jag välja en jättestor helt plötsligt..
vadå sjuka drömmar.. om en diskmaskin.. ja, då är det illa =))

Annars sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra..
Funderar på att ta ut Troja på en promenad men det regnar :( Skulle vilja gå ut i skogen med henne, men det får jag ta någon dag när det är uppehåll..
Nu ligger hon bara och sover =) hon måste vara världens tröttaste hund.. hihi

Mina grannar lär ju tycka jag är knäpp, för jag köpte ju ett par illgröna mjukisar i danmark, och när jag går ut med Troja när vi vaknar så är det dom jag drar på mig..
Förstå, dom lyser verkligen, sen någon som ser så grymt morgondöd ut som bara jag kan göra med håret åt alla hår :D
kan ju bara hoppas att dom inte är hemma när vi stiger upp!

Lite dumt att det flyttat så många hit nu, på sommaren har vi ju varit själva i huset i stortsett förutom en tjej.
men nu är det nog fullt skulle jag tro..


Ricke var hemma på lunchen men bestämde sig för att gå ut och käka lunch istället, men jag orkade inte göra mig iordning för att gå ut + att det är svinkallt ute!
Nu skulle jag behöva min kofta och jacka som är i Hallsta :)


Fryser som en liten gris som blivit exporterad från australien till island ungefär!


ge tillbaka sommaren!! måste den alltid vara så kort?



Nä dags att röja lite disk och låtsas att man har en diskmaskin :)

Kommentarer
mamma säger:

här har vi fortfarande sommar, fast det blåser höst vindar. mormor och jag plocka höstkantareller igår, 2 stora kassar.

2009-09-09 | 21:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback