Disorienterad.

Hallå, nu är man vaken!
Kan säga att Fredagen fortfarande tar ut sin rätt på mig..
När klockan ringde så flög jag upp och trodde att det var Madelen som ringde som en tok på min telefon för att klockan var 11 och dom hade stått här utanför 1 timma :D
hahah.
Dom kommer och hämtar upp mig kl 10, så jag hade inte alls försovit mig men min hjärna har väl inte blivit återställd än :P

Har iaf hunnit packa min ryggsäck med lite nödvändigheter!
I går när jag skulle göra macka och ta med så upptäcka jag att vi inte hade något gott bröd hemma, bara knäcke och rostbröd så jag stod och hackade sallad sen i gårkväll xD
kan ju dessutom säga att vi inte kom i säng förrän kl 3.. Blir så när man ligger i halvkoma halva dagen..

Dit vi ska åka ut i dag finns björn, coolt va?
Skulle gärna se en, men inte i dag :P
Vi kommer ha hundarna kopplade och ha reflex, eftersom det även är jakt där.
lite jobbigt att man inte införskaffat sig någon långline, men det får funka och jag hoppas hon inte är alltför vild av sig så hon är snäll och hittar svamp åt mig ist! ;)


Nä nu ska jag stoppa Troja från att väcka Kaj, hon är lite småkär i honom och har just nu hoppat upp i soffan och trängt sig mellan honom och soffryggen.. stackars Kaj :P Så går det när man övernattar här ;)


ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback