Ekorrhjul..

Ibland undrar jag om jag är den enda som tycker livet är som ett ekorrhjul?? Endå är jag arbetslös till 26oktober, men endå tycker jag bara man går och trampar samma träsk om och om igen.. eller så är det bara så att jag blir rastlös väääldigt lätt.. Hm.. svårt det där... finns liksom 700saker jag skulle vilja göra och skulle nog mest av allt bara behöva ta mig i kragen och bestämma mig för nått och göra det.. Som att åka och jobba i ett Uland, Utbilda mig till djurskötare och åka till Afrika och jobba i ett reservat.. Men eller hur att man någonsin kommer göra det... det är nog det som känns mest värdelöst.. att man vet att det bara är drömmar, och det suger.. Sen just nu känns det som att jag har svininfluensan, värsta trycket på lungorna.. men det är det ju inte heller eftersom jag inte har influensan... Så det är det där jäkla ekorrhjuler som ligger och tycker.. Hoppa bort jäkla ekorrar.. HAHAHA nej jag är så drygt oseriös i dag.. Dags att hoppa ut till tvättstugan.. let the ekorrhjul continue.......

Kommentarer
mormor säger:

ta dig i kragen och fös bort ekorrarna.Du har ju Troja att busa med hon är ju så duktig ..Hoppasni har det bra där uppe jag ringer nog nån dag kramar till er alla tre

2009-09-02 | 15:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback