Hallstafolket på g..

Ja just nu är en bil med Hallstafolk på intåg.. vet inte ens vilka det är än haha, överaskning när dom kommer upp! :D
Men tror det är Robert, Peter, Pelle och Conny.. någon mer? hmm. ingen aning =)
Innan dom kommer så ska vi ner till stan och handla dricka + att jag ska passa på och handla kläder.. Blir inte mycket men ska köpa en eyeliner iaf.. ja vet.. "kläder".. men kanske hittar något om jag har tur... :)

Så får vi se vad det blir i helgen..
Hoppas dom inte festar för hårt i dag för det är imorrn jag är sugen på att gå ut..
Snack om att gå ut i Sundsvall och då kännde Alex någon taxidriver som kanske kunde ställa upp för 100kr/skallen. med någon minibuss-taxi.. får se hur det blir..

I dag är det blött och jäkligt ute.. inge kul alls och jag var ju lagom smart när jag gick ut med Troja i morse..
Tog mina foppisar på fötterna och traskade ner rakt över gräset här bakom.. det var blött och relativt nyklippt.. så mina foppisar vad dyngsura och fulla med gräs :P
Så fick det bli asfalt sen haha. Vad skulle jag ut med foppisar och göra??? :P

Nä nu ska vi nog röra oss så vi hinner få något gjort.!

Rickard, nu fick jag alla rätt va? ;)
Skyller endå på att det är min hjärna som fått vara inaktiv för länge nu, som den stänger av sig helt!


Kommentarer
Madelen säger:

Festa inte för hårt bara, vi brukar inte åka ut för sent. Senast tio ;)

2009-09-18 | 14:38:39
Bloggadress: http://k9kiwi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback