Hundvakt =)

Just nu passar jag Kiwi och Mira, så jag har 3 vovvar här hemma!
Hittills har det bara gått bra, så skönt att alla kommer överens =)

Troja följer Kiwi på hennes upptäcksfärd runt i lägenheten, dom borde vara klara snart för det är ju knappast stort =)
Dom är så lika dom 2, båda är små pajasar haha!
Sen är det ju supervackra Mira också, hon är så cool och ligger framför tvn och tar det lugnt. busfröna stör henne inte heller så det är bra! Kan man få klona henne???
Är lite avundsjuk på att Madelen har så fina hundar hihi, även om Troja är världbäst så är dom här helt underbara dom med :)


 




Kiwi - Mira - Troja




och nu ska jag hacka lite kantareller till kvällens svampsoppa =)


Kommentarer
Madelen säger:

Fina bilder du tagit. Tack för berömmet, jag tar åt mig även om jag inte uppfostrat Mira ;) .



Johan vet att du vill med ut och plocka svamp nu så det är på g, hör av mig mer under lördag. Ett samtal, sen ska jag inte störa mer :D

2009-09-18 | 11:08:09
Bloggadress: http://k9kiwi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback