Illamående

I dag mår jag illa :D
Eller det börjar gå över nu, när jag var ute med Troja imorse så höll jag på att kräkas, sen smnade vi alla om till 15 =)
Sen åkte Conny med resten av gubbarna till Sundsvall för att sitta på nån krog och glo fotboll, sen ska dom nog fortsätta festa, men jag ska vara nykter i dag :D
Man ska inte blanda vin -öl och sprit ;)

Sen har jag sträckt mitt ben hahaha så jag kan typ inte gå ;P

Men det var kul i går och jag lär ju garva åt allt ett tag hahaha

Skummt folk var det på Bittens med, Rickard fick ett skummt erbjudande av en brud hahahaha
Åh Härnösand, knäppa Härnösand hahahha


Nä nu ska jag nyktra till i duschen!
imorrn blir det skogen!
Önskar bara att jag hade några bra kläder för det, men det ordnar sig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback