Inflyttningsfest!

I dag ska det tydligen bli inflyttningsfest hos grabbarnagrub AKA korvgänget!

I går somnade jag värsta snabbt.. var upptagen av min bok typ hela eftermiddagen och kvällen.. Men nu är det bara 3-4 sidor kvar som jag verkligen inte klarade av att läsa i går, dels för att jag var så trött och dels för att jag inte vill att den ska ta slut =)

Boken är "Män som hatar kvinnor" och jag har lånat den av Madelen!

Apropå henne så verkar det som att vi ska till klubben på måndag! Så himla kul att ha träffat en som är lite mycket hundnörd som mgi =)
och att våra hundar går i hop så bra!

Den dagen troja inte går ihop med någon hund så kommer jag bli orolig.. eller alltså hon kan ju nafsa till av osäkerhet typ om hundar säger till henne för häftigt eller hanhundar som konstans försöker jucka.. fy för karlar tycker hon ;)


Ricke ligger fortfarande och sover medans jag vaknade klockan 9.. helt öm i kroppen för att jag låg så tokigt i soffan i går när jag läste.. halft om halft nackspärr.. men det går snart över!

Färgade mitt går typ brunt/svart i går, blev bra.. mitt hår blir så ljust direkt, speciellt nu under sommaren, så då får man ta i med lite mörkare färger XD


Nä dags för att lägga sig och läsa klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback