Iskallt...

Uschans vad kallt det är ute, helt galet.. mina händer blir isbitar direkt.. nu saknar jag verkligen min jacka :)
Men jag får återse den om 1 månad, typ!

Jag ,Rickard och Troja tänkte trotsa istiden och ta oss ut på en promenad.. man kan ju inte sitta inne bara för lite kyla, tänk i vinter då!!

Imorrnbitti ska jag upp kl 9 hade jag tänkt.. eller strax innan nio.... Ska möta madelen vid elon(typ vid sjukhsuet) vid 10 och det tar säkert 30min dit, så måste man ju vakna till och så!
Ska bli härligt att komma ut på en ritkig långpromenad med alla vovvar. Hoppas det inte är allt för kallt bara.


Nä dags att gå ut nu. hej hej..

Så roliga uppdateringar, har helt enkelt inget att skriva om xD

Jo förresten, filmen i går var seg, hade inte johnny depp varit med hade den varit usel.. om man söger som så =)
Han gjorde den snäppet bättre. men fortfaande inte bra.. eller bra, men ganska seg.. aja ni får se den sjäva =)
Men värt 50kr biljett iaf!
Något att göra, men jag blev lite irriterad på folket på bion..
 framför mig: 2 turtuduvor varav en lång med keps som lutade sig mot sin tjej hela tiden så skärmen kom precis i vg för texten...
Bakom: 2 turtuduvor som hånglade igenom filmen-LJUDLIGT.. lät som nån stack in en tunga i mitt öra ungefär....
Brevid: 4 fjortisar som kommenterade allt.. ALLT...

Men men, snt är livet haha, det var trevligt att gå på bio endå!

Kommentarer
Tallefjanten säger:

Är ganska drygt att gå på bio ibland, mycket skönare att sitta hemma och kolla. Med min tur sätter det sig alltid nån 2m+ nisse med mega fluff till frilla precis framför. =/

2009-09-13 | 13:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback