Julklappar ochsaft

Vet ni, här hemma konsumerar vi 1 flaska av Icas underbara saft på några dagar.. det är helt sjukt hur mycket saft vi dricker.. av den alltså.. Den är beroendeframkallande..

 

 

Sen så har jag ägnat förmiddagen att önska att jag var liten så att jag kunde få massa julklappar :D

För nu måste man sakta inse att man är fö gammal för att tomten ska komma med en massa paket =)

Förstå vad underbart det var när man var liten och fick paket efter paket efter paket =)

 

Men av Ricke kräver jag endå en julklapp ;)

Jag har önskat mig det här:

Babyliss I-curl

Vetetofflor från bluebox.se

Vetekudde från bluebox.se

Alla säsonger av One Tree Hill (eller iaf första säsongen)

Alla säsonger av Greys Anatomy (eller iaf första säsongen)

Alla säsonger av  Desperate Housewives (Eller iaf första säsongen)

Böckerna Saga från Valhalla och Idun - sagan om valhalla

Mjaaa, finns säkert 1miljon andra saker man skulle vilja ha =)
men får jag en sak blir jag lycklig. snääääälla Rickard ;)
hihi





nizze; I wish... ;)

 

 

Förresten fick ajg min lönespec i dag och jag känade över 200kr med OB :D i timmen haha!!

plus semestertillägg eller vad det heter. :D Värsta coolt jag har aldrig känat så bra :D


Kommentarer
Rickard säger:

Tillbaka till grundskolan med dig! Du kan tyvär inte tj-ljuden. Puss puss

2009-09-17 | 20:15:36
Madelen säger:

Tipsar om tradera, speciellt med boxarna.

2009-09-18 | 11:01:47
Bloggadress: http://k9kiwi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback