Knähund...

I dag känner mig supertrött.. försökte kolla på nyhetsmorgon i morse men kunde inte hålla ögnen öppna..
och nu sitter jag här och fryser, ska strax ta en promenad med Troja.. Känns som man sovit 2 timmar eller något.. så trött är jag.. så jobbigt att vara trött.. hmm..
Borde stoppa i sig massa vitaminer när det blir så här mörkt och tråkigt ute..
Blir ju kolsvart direkt vid 17-18 tiden..
Som i går kväll när jag tog en kvällstur med Troja så vågade jag inte gå någon annanstans än längs med vägen hehe, det var så läskigt mörkt :P

I dag blåser det massa också.. därför det är så kallt ..
För övrigt så har jag och Ricke lagt upp lite nya regler för troja.. för hon är rätt jobbig.. ibland =)
typ jämt hihi..
Nej men hon ska ju sitta typ på en i soffan, hon ska ju springa efter en så man nästan sparkar till hennes nos när man tar ett kliv..
och det blir lätt jobbigt. Så nu ska vi försöka få henne att ligga kvar i hennes bädd när vi ber om det.. hon tappar knappast bort oss i en etta...
Så vi får helt enkelt bli lite mer bestämda! :P

men det har ju funkar förut bara att vi blivit för slappa på att hålla den regeln.. så ordning  nu..

Nä nu väntar lite hemmafrusaker ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback