Korvfest!

I lördags var det alltså fest hos grabbarna!
Det avr roligt och jag fick mig några garv, endå missade jag höjdpunkterna eftersom jag gick hem rätt tidigt!
Önskar lite att jag var med när dm gick ut :D
Men det var rätt kul att skratta åt dom dagen efter också.. vilka tokar det är i korvgänget xD
Vissa som man itne kunnde ana att dom är så där på fyllan haha!
Så himla skoj!

Den 18:e blir det fest igen, då kommer några från Hallsta upp, igen :)
Hallstabor verkar trivas här uppe!
Hursomhelst så har lokalen hyrts och vi lär käka kräftor :D MUMS!
Pax för 2 kartonger för mig själv!


I dag sså ska jag strax till arbetsförmedlingen.. fattar fortfarande inte varför jag måste gå dit och sitta och lyssna på hur man ska söka jobb när jag har ett om typ några veckor.. Men måste man så måste man..
Nu är jag inte längre i vår grupp som vi hade , utan får gå på dom där aktiveringsgrupperna som är för almänna dödliga =)
Så är det en annan tjej eller nått som har dom.. får se hur kul det är..
Likadant imorgon också...

Senare i dag ska jag försöka få tag på Madelen och höra om vi skulle till brukis eller inte.. Troja vill leka med hennes töser och hoppa massa agilityhinder!
(Så kanske jag kan sno Mira och träna med , så får hon ta Troja hihihi)


Nä Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback