Långpromenad och uppletande!

I morse var jag lagom seg då jag kollade på Saw 2 i går innan jag lyckades somna och drömde såklart mardrömmar!
Så tog jag mig i väg, gick härifrån 9.20 och efter lite brist på lokalsinne från min sida så hittade jag Madelen och vovvarna!
Vi gick en promenad som gick längs med Gådeoån(?) skit fint! Gick längs med forsen också, blir helt salig av forsar, det är något extra det!
Hundarna busade massor och det var riktigt skönt och trevligt att komma ut!
Vovvarna fick även göra lite uppletande på ett ställe och det var ju första gången för Troja men det gick bra endå, ibland är hon så mycket smartare än vad jag tror ;)

sen tog vi en fika uppe hos Madelen med saft och bullar =) och jag fick med mig en jäkla massa svamp hem som jag nu rensat och snart ska steka *I LIKE*
Några bäcker fick jag också, plus att jag lånade "nosarbete" och "flickan som lekte med elden" . Så nu ahr jag massor att läsa!! Härligt!

sen kanske jag får upp min kofta eller jacka, då blir allt super!!


Nu ska jag steka svamp!

Kommentarer
Madelen säger:

Gött att kantarellerna kommer till rätta :) . Tack för en trevlig dag!

2009-09-13 | 17:10:36
Bloggadress: http://k9kiwi.wordpress.com
nizze säger:

va på görla i dag å hade falken med.snyltar jeppe kom fram å försökte snylta en raid hem till byhålan.men falken hade de på känn så han hade varnat mig. falken förklarade han åkte med mig,å då frågade jeppe mig om de gick bra å åka med oss hem för han kom inte hem annars........... å ja tyckte ju så synd om han.........INTE!

sa nä de går ju inte för vi ska ju inte hem direkt så de går inte hahahaha. hatar folk som ska snylta på andra... mohahahaha

2009-09-13 | 23:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback