Löss!!!

Vet ni i går var jag och Troja riktigt hurtiga för vi gick till klubben, vilket är ett par km.
Sen där så tränade vi först hopp över lydnadshinder(plankhinder)
Sen gick vi till boden och plockade fram massa agility saker!
bommar till hindren, platta tunneln och vanliga tunneln(som vägde bly...)
Sen gjorde jag en bana och Troja hoppar och klättrar och far som hon inte gjort annat! Så himla duktig, hon blir så överlycklig av att skutta över hindrerna! Hon kommer bli en agilityhund!!
Så fort man vände bort blicken så hade hon klättrat upp på Ahindret och stod där och spanade, hur go kan man få bli!?

I dag har det varit lite hektiskt, vilket känns i mina övana fötter.
Först ut var veterinären i morse, Troja tycker det är kul att gå till veterinären och på ett litet ögonblick var det över. så var hon vaccinerad för 2 år framöver!

Sen så sprang jag hem med Troja för att jäkta till arbetsförmedlingen, fick ett glatt besked att jag får mina pengar fram tills jag börjar jobba den 26.e oktober! Skönt.. var lite orolig över att behöva gå till = nått jag lovat mig själv att aldrig behöva göra =) Så det var skönt!

Sen hem till 15.30 och då bar det iväg till affären. hade tänkt att käka grekiskt sallad i dag, men när jag började dra av salladsbladen så kröp det gröna löss!!!! SÅ JÄKLA ÄCKLIGT!!

Nu kommer jag inte vilja ha sallad på typ..hela mitt liv??


Nu ska jag boka tvätttid och sen lägga mig och läsa!

Kommentarer
nizze säger:

har du dragit i dig camapari nån gång???

då har du druckit löss,de röda i vinet kommer från löss,så vad e skillnaden bara tugga å se glad ut hahahahaha.......

2009-09-02 | 11:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback