Massor att göra =)

I kväll ska vi på bio! Den nya filmen med Johnny Depp-kommer inte ihåg vad den heter! men hoppas den är bra!
I nästa vecka kommer fler filmer jag vill se!  men nu hade Saga halva priset på alla biobiljetter, så då får man passa på =)

På Söndag så ska jag möta madelen och hundarna kl 10 för då ska vi gå en lååång promenad! Det ska bli härligt att komma ut och gå långt och kul för hundarna!
Så kanske jag lär mig en ny väg att gå också!

Sen på måndag kommer hennes vovvar hit för då ska jag passa dom på kvällen, dom är så mysigt så det kommer gå bra! Kommer nog vara ute en hel del så hoppas det är fint väder!


Mamma: Ni får frysa lite höstisar till mig ;)
Vi ska också ut och plocka någon dag, men så svårt att hitta rätt ställen bara...



Nu ska jag ut med Troja och promenera lite innan bion!


hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback