Mega super as sur!

Just nu sitter jag här, mätt efter maten men skit sur -på mig själv..
För jag var ner 2 vändor på stan i dag, sista gången för att handla nått fint.
Hittade en klänning och till det köpte jag strumpbyxor.
Och tänkte att Åh perfekta för sundsvall på lördag!
Billigt var det också! 139kr för klänningen.

sen kommer man hem och hittar inte stövlarna.. såklart..
jag måste ha tagit ner dom till hallsta, fast jag vet att jag tänkt att inte göra det för det är bara här uppe jag komemr gå ut.. så jag fattar inte..
Så känns ju kul att gå ut med mina gympadojor... jippie!
Nä. Så nu är jag sur och har inte lust med ett enda skit.
Dra ett täcke över mig och sura bort helgen.. japp. så får det bli..

Kan man lika gärna sätta sig på sluskhaket i danmarknär man endå inte har nått att ha på sig..


Ibland är jag också tjej, och nu en sur jäkla bitterfi**a... :@

ÅH!


Kommentarer
nizze säger:

du va ju född till bitter*****.........mohahaha

första orden dumma dig... de säjer väl allt hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaahahaahahahaha.

ja då hade man mobbat nån i dag med ahhh "nöjd"!!

2009-09-18 | 18:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback