När man gillar utgifter..

Vi har det så himla bra på räkningsfronten här uppe..
kom på det nyss när jag satt och finurla =)
Med alla våra räkningar så är det mindre än vad vi betalade för vår 2:a i Hallsta.. och då har vi rätt många räkningar
plus att vi betalade trojas försäkring i dag.
Då bor man billigt och bra =)

Mest glad är jag för våran interneträkning, den ligger på 69:- haha
Det är helt underbart, förstå när vi hade det där skitbolaget i Norrtälje, där vi först betalade hur jäkla mycket som heslt.. visst det var sån där lan 100 eller vad det hette, men märker ingen skillnad..
Nä, dom här räkningarna känns inte särskilt mycket =)

I dag kommer Mira!
Kiwisen ska tävla och Mira ska hålla mig och Troja sällskap!


Nä nu ska jag gå och göra annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback