Nosarbete

Jag fick låna en bok av Madelen som heter "Nosarbete" som jag nu suttit och plöjt igenom på ett par timmar.
Jag har några sidor kvar men snacka om att den får upp motivationen på träningen!
Skrev ner en hel del bra tips,övningar och notiser som är bra att ha och jag vill ut och träna nu!
Som vanligt så har jag för bråttom med allt så nu skrev jag ner en massa "nybörjar-övningar" innom spår och uppletande som jag ska testa. Ska ta en sak i taget och börja med att hon ska komma med föremålen xD
Troja tycker ju det är sååå kul att bli jagad ;)
Men det ska vi öva på, överlämning av föremål helt enkelt!

Köpte tillochmed en Klicker tidigare i dag.
Så vi har massa saker att träna in. Så nu får jag lägga band på mig själv och tänka ett steg i taget..
Hua, det blir svårt för en sån som jag =) Men det bli skoj!

Så i dag ska jag "klicka in" henne!
 
där med har jag letat upp lite enkla övningar!

Det är skoj att ha hund ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback