SYNING

vet ni just nu längtar jag tills jag kommer till Hallsta!
för då ska jag kidnappa mammas symaskin och sy ett fodrat täke till Troja =)
DÅ har jag nått att göra när jag inte jobbar!
Så himla kul!!
Hittade även en sida med ganska billiga priser, tycker jag, som inte har en blekaste aning vad som är "bra pris" på tyger ;)


www.jonic-textil.se Så glömmer jag inte sidan sen när jag väl är där nere!

Det är kul att sy och sånt tycker jag, så då kan jag sitta där och sy och svära när jag har tråkigt :P
Men jag vet nog att det kommer låta typ så här;
-Maaaaamma!! Det här dumma tyget vill inte!! Kan du göra??
HAHHA :D

Förresten så gick det inge bra med mina klickplaner i dag..
Tänkte att det vore bra att börja med att klicka när hon tar ögonkontakt.
men eftersom varken jag eller Troja fattade vad vi höll på med så slutade det med att min vovve varken fattade vad "sitt" eller "ligg" var hahah
-Madelen, hjälp! :D

Kommentarer
nizze säger:

kör klick med rikke de kanske funkar hahahah

2009-09-16 | 00:46:00
Madelen säger:

Klicka varje gång hon titar på dig. Pausa innan du belönar för något annat, lek till exempel med henne. Stå still då du tränar så du inte har så mycket att tänka på, det räcker med att tänka på att klicka på rätt ställe.

2009-09-18 | 11:04:20
Bloggadress: http://k9kiwi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback