Tomt efter tjejorna

Det gick jättebra att ha 3 hundar i denna lilla lägenhet =)
Nu är det nästan tomt efter dom!

Jag har precis smockat i mig 2 svampmackor.. MUMS!
och stekt resten av svampen så ricke kan ta några mackor han med sen.
Svampsoppa och sen svampmacka ledde till att svampen är slut *gråter*
Men efter att hallstafolket rört sig hemmåt på söndag så ska vi eventuellt ut och leta mera!
Får se hur man mår helt enkelt xD Lär ju bli utgång eller så.. men frågan är om det blir fredag eller lördag?

strax börjar det omtalade programmet "roust på Berns" där kändisar dissar varandra och flera vägrat låta inspelningarna få visas i Tv.. får se om det är något helt enkelt..


Zappade tidigare runt och såg en snutt på "Färjan".. är det bara jag som tycker den där jäkla Håkan är så dryg och tråkig?? Man önskar nästan att han sätts i en livbåt och får dra omkring ute till havs ett par dagar eller veckor :D


Ne, nu börjar det snart coh jag ska kidnappa några till kantareller !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback