tristress..

Visst är det skönt att vara ledig, men nu när det är kallt ute och man vet att man snart ska åka och börja jobba, ja då känner man hur tråkigt man har om dagarna..
eller egentligen finns det 100 saker man kan göra, men man blir liksom lite förslappad, så på så sätt ska det bli skönt att jobba och få lite rutiner igen..
Men just nu har jag dundertråkigt... sitter o glor runt o runt på olika internet sidor och bara är totalt uttråkad, inte det minsta trött..
Rickisen är uppe hos Alex och "lanar" dvs, sitter framför varsin dator och dricker öl ;)
Lät som dom inte spelade utan kollade på några intretklipp när jag ringde..
skulle gå upp dit om jag har tråkigt.. men det är så mörkt ute :P
Sen kanske dom skulle till Jonas och han bor ju åt andra änden, så då går dom endå förbi här och då kan jag hänga med i så fall, och om Troja får följe med =) Inge kul om man inte har svans ;)

I dag passade jag Mira som sagt, världens sötnöt, ricke skulle nog vilja byta bort henne mot dampfia, han blev nog lite kär i henne, fast vem blir inte det?
Kiwi blev godkänd på anlagsprovet i viltspår Wohoo GRATTIS!

Ska ringa nästa vecka och höra med Häverö bk om deras kurser och så.. vore kul att iaf hinna gå någon spårkurs innan vintern, sen kan man ägna sig åt att gå någon lydnads eller agilitykurs under vintern, om man har tid.. vintern blir ju stressig då vi bara kommer vara 2 personer i butiken.. men jag hopas man kan klämma in åtminstonde någon kurs innan julen!


Nä nu blir det läsa lite och så får vi se vad man gör!


Kommentarer
Madelen säger:

Kul att han gilla Mira, men det är svårt att låta bli eller hur :D . Bilder på vår svamptur kommer på din begäran, de blev inte så bra men jag lägger in någon i bloggen och sen skickar jag till dig.



Tack för grattiset!

2009-09-26 | 15:43:05
Bloggadress: http://k9kiwi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback