Tvätt av tuttar ;)

hihi precis som rubriken säger så har jag tvättat tuttar idag, eller juver snarare :P
Troaj ahr ju varit(är?) skendräktig av det mildare slaget, hennes juver är stora och det ahr resulterat i att dom "sväller igen", så nu tyckte jag dom var så smutsiga att jag varit tvungen att göra ren dom så det inte blir någon infektion eller något..
Så jag fick trycka ut dom lite försiktigt och göra rent, var ju som ett lager av smuts som lagt sig runt bröstvårtan på troja.. får verkligen hoppas att det går ner snart, men tycker endå dom går ner litegrann..

Är så himla stolt över hur snäll hon är, hon lägger sig snällt på rygg och låter en pilla och klämma och ta med bomull och allt.
Som i sommras när ett fästinghuvud fastnade och jag fick pilla med nål, måste gjort jätteont, men hon satt där så snällt..
Jättebra att ha en sån vovve fall något värre händer någon gång..

min lilla sötnös <3

jag känner mig lycklig lottad som fått en sådan glad och snäll vovve.
(Även om jag kan vara lite irriterad på henne ibland ;) )
Hon är världens underbaraste!

Nu har hon bäddat ner sig i soffan under 1 filt och 1 täcke. bara nosen som sticker upp..
hon tycker om att ha det så mysigt =)
Bädden jag köpte till henne då hon var liten använder hon inte alls..
Men jag tycker att ha min sängvärmare nära så det gör inget =)



Nu är det dags att sova!!


Kommentarer
Madelen säger:

Ja Kiwi fick ju operera bort tre tuttar på. Allt på grund av hud som packade in själva vårtan. Hon har inte mjölk? Galastop rekomenderas då i så fall.



Så klart hon är duktig, hon är ju Troja :D

2009-09-24 | 14:32:38
Bloggadress: http://k9kiwi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback