Veckor

Dumma veckor att börja så dåligt, i dag ska jag i väg till avstamp igen.. skiiiit kul -not..
Men en glad överaskning i dag var något jag helt glömt bort!
-LÖN!!
Jag jobbade på Magnolia en lördag förra månaden, och hela 874kr rullade in på konton i dag :D
Det är bra betalt tycker jag, för i framtiden kommer jag bara käna prick 412kr INNAN skatt på lördagar...
så jag önskar ju att mitt jobb jag snart ska ha kunde vara lite mer seriöst och ge typ ob? vore ett framsteg...
Men jaja, jag vet, jag ska inte gnälla och jag orkar inte hålla på och bråka med henne mer..


En annan super trevlig överaskning var att mina älskade underbara kofta ramlade ner i brevlådan i dag!!
Tack mormor!!!
Nu kommer jag inte frysa hjäl, det var dumt av mig från början att lämna både den och jackan i hallstavik..
Är ju ännu över 1 månad tills jag åker ner så det hinner bli bra mycket kallare!!

nej dags att fixa sig i ordning och gå ner.. :(

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback