Vilken liten värld!

ja världen är mindre än man vet..
I går gick jag upp till Alex där packet höll hus :p
Träffade en tjej i korridoren som också hette Sandra, hade bott och gått i Hallsta skola men sen flyttat till Norrtälje och som hade en kelpietik efter Trojas mormor Chieffer's hessie!
Hur coolt är inte det då?
Så det blev massa hundprat där ett tag hihi
Troja blev nog favoriten eftersom alla skulle busa och ha henne i knät xD
Tur att alla inte var lika fulla som alex HAHAHA
Själv var man nykter men eftersom jag fastnade där så kom jag inte hem förrän prick 4 på morgonen!!
Så där sprack mina planer att haka på Madelen i morse.. =/
Men jag behövde verkligen sova och jag tänker inte ens nämna vilken tid jag gick upp idag xD
Det är en hemlis hehe


Nu ska jag ägna dagen till att tvätta!
Så skoj ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback