007

I dag har jag varit och hämtat Ricke i norrtälje.. märks att alla sommargäster börjar dra sig ut på helgerna.. hua vad me bilar.. proppat överallt och jag som inte tycker om att parkera fick tränga mig in i en liten lucka på stora parkeringe.. men det gick bra =)

Sen imorrn tycker jag det ska vara lika härligt väder som det varit i dag för då kommer några vänner hit och så ska vi grilla =)
Skönt om vi kan vara ute så länge som möjligt för Troja tycker det är så skönt att vara utomhus också..
men nu hänger det regn i luften =/

Ska hänga gäng med rickard nu :) hejhej

Kommentarer
Kim säger:

Under de perioderna får man försöka hitta de där få sakerna som kan göra en motiverad. :) Har du tävlat något med Troja?

2010-04-30 | 16:41:30
Bloggadress: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback