Dog on a bike

i går åkte jag in till Norrtälje och hämtade Rickard, Ida gjorde mig sällskap på vägen in eftersom hon endå skulle till sebbe :)
Vi stooorhandlade, hela kylen och frysen proppade. i frysen fick itne vissa saker plats så dom måste ätas upp :)
1000:- nästa prick gick allt på, och det tycker jag är rimligt =)
På vägen hem fick inte jag köra längre, Rickard är nog lite skraj ;) iallafall klagade ha på min parkering den jäkeln.. det var inte rakt, men innanför linjerna, det är väl huvudsaken? ;)

I dag har jag och Troja varit ute och cyklat, jag tycker det är skitkul! Troja tycker det är kul när vi "tävlar" men hon är så snäll att cykla med att det blir kul =)

Ikväll skvallras det om middag i Häverödal, Carina och Antonfjanton är där också =)
jag tänker iaf köra dit!! på vägen ska jag även lämna tillbaka en agility-bok till eva som jag lånat.


sen händer det inte mycket mer här hemma =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback