Duktig och hurtig

I dag har jag varit i farten samtidigt som jag bara hunnit hälften av de saker jag önskat göra..
har nämligen cyklat upp med Troja till mormor skärsta och hjälp dom med att kapa lite grenar och rensa bort sånt, så himla skönt att för en gång skull göra något :)
Fick fisk till middag där, vilket alltid är så jäkla gått.. skulle nog kunna leva på det :)
Sen cyklade vi hemmåt igen och stannade vid mamma för att vika tvätt som jag tvättat där, sen äääntligen hemma här..
Är rätt slut nu faktiskt ;)
Ska göra ett par varmamackor i ugnen och kolla på TV nu, känner mer rätt trött :)
I morgon blir det till att planetera blommor =)


Nizze: kan vi åka och köpa den då???



Nu soffan.

Kommentarer
nizze säger:

ring å hör om den finns kvar vetja! priset va ju rätt

2010-04-14 | 19:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback