En hel del bil =)

I dag ahr jag varit riktigt händig.
Först gick jag på loppis och shoppade två tavlor till Samuel.
Sen så satte jag och mormor upp gardin i farstun och sen så har jag fixat sladdhärvan vid datorerna plus kopplat in högtalarna och basen!
Sen skulle jag försöka borra upp bajspåse-hållaren.. men jag hade glömt vilket h-vete det är ..
så det får vara tills jag ahr tålamod igen..

sen ringde pappa och sa att vi skulle åka och fika hos farmor och farfar, så då fick jag såklart vara chafför :)
hans bil var väldigt lättkörd!

sen nu väntar jag samtal av Rickard så jag kan röra mig in till Norrtan för att hämta hem rickard!

sen upp med bilen och sen äntligen hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback