Fika med promenad

I morse ringde min personliga väckarklocka mig kl 8 :) hade sagt till Ricke att väcka mig då!
Men så gick jag upp, matade hund, vattnade blommor och gjorde det dåliga valet att lägga mig på soffa..
Så jag somnade om till 11 :)
Sen kom marie och fikade och snackade skit och så tog jag och Troja en promenad med henne hem sen och banvallen hem så hon fick springa av sig lite =)
Mycket trevligt besök =)

Nu sitter jag och äter lunch, en supergod pastasås! jummie!
jag skulle inte klara mig utan pasta i livet.. hihi

Har ju lagt klart stenen nu runt trädet och mormor var här i går med och hjälpte mig kratta slänten.
kanske lägger upp bild sen :)

Nu ska jag ägna mig åt min pasta och hoppas timmrna tickar på tills det är dags för agility och för att hoppas att det inte kommer SNÖ denna gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback