Häftigt!

Nyss hemkommen från agilityn!
Började med att åka ner lite tidigare för jag avr så rastlös och så hade vi tid på oss att köra igenom lydnadsettan
så troja han varva ner, så körde vi lite agility också för jag trodde inte dom andra skulle komma..
men 18.39 ramlade både Ylva och eva in :D Kul!!
Vi bögg upp en skojsig bana och gick den.
Sen när det var Trojas tur så gick det inte alls..
Hon var totalt otaggad och gick bara och nosa i backen.. Hon som var så taggad när vi var själva.. :(
Men det var ingen ide eftersom hon bara gick med nosen i backen så sen fick jag låna Dailsy, en liten parson som tävlar agility och hoppklass 3 :)
Var hur häftig känsla som helst att kuta runt med en hund som visste exakt hur hon skulle göra. och som tog slalomet i ett nafs :D
Jag stannade upp och är van med att jag måste "följa" Troja genom slalomet, men här var det bara att kuta.
På dom 4:a sista hindrerna missade jag ett frambyte men Daisy bara sprang på coh gjorde resten av banan själv :D
Så himla häftigt det känndes!


Nu ska jag steka mig en burgare ;) blir hungrig av att springa ;)

hejhej

Kommentarer
Kim säger:

Kul att träffa på dig! :)



Jag har insett hur j*vla kul det är att träna hund. :)

2010-04-30 | 12:37:25
Bloggadress: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback