har ni hört?

Nej jag kom inte på något roligt aprilskämt.. inte i år heller haha
Tänkte lura Rickard med något i dag, men jag har idé-torka ;)

har i allafall packat klart inför stockholm, men allt ryms i en ryggsäck.. hur kan det vara möjligt??
jag är en sån som tänker att det SKA få plats i en ryggsäck men sen blir det en rullväska + ryggsäck.. nu är det bara en ynka ryggsäck.. hmm.. och endå är det lite saker till Rickard där i.. 3 böcker.. så det borde vara betydligt mer packning.. grymt irriterande..
Så i kväll efter att Troja har duschat så ska jag gå igenom listan igen och checka av allt igen, för något måste jag ha glömt..


har satt upp Trojas foto i dag, allt jag åstadkommit ;)
Skulle vilja ha upp dvd-hyllan så att kartongen med filmer kommer upp + en annan hylla vi brukar ha lite prydnadstjofsan på..
men hittar helt enkelt inget ställe där det passar..
Sen alla böcker... vi kastade ju bokhyllan vi hade i härnösand med alla Rickards böcker i..
men nu har vi mina böcker också, så vart ska alla dom ta vägen?
allt står i kassar i linneskåpet/förrådet eller vad det nu kallas..


Nu ska jag nog kolla TV ett tag, har faktiskt kommit på att jag skiter fullständigt i några direkt "finkläder" på älvsjö.. Dom som känner att dom har råd att köpa sig en liten kostymdress för att ställa ut hundarna kan ju göra det.. men jag kör med jeans och någon finare tröja.. är ju Troja dom ska kika på ;)
Ska bli riktigt kul faktiskt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback