MH -Check!

Sådärja! då var MH:et klart också!
Var riktigt kul !! strålande väder också! Hoppade fram skumt folk i regnrock som gick på ett läskigt sätt, 2 stora spöken som sakta närmade sig, en galet läskig overall som plötsligt kom farandes! (där hoppade jag 1 meter)
och så lek, skott, plötsliga ljud och en "hare" som åkte omkring!

Troja går att sammanfatta precis som vi alltid tyckt hon är :)
Hon är en räddhare med lågt föremålsintresse =)
Men hon var endå duktig, finns ju inga fel eller rätt på mentaltest. men så fort jag gick fram till grjerna så kom hon. så hennes rädsla lägger sig fort.

På skottet fick vi en 4:a vilket betyder att hon stannde upp ur leken/dragkampen och stod där och kikade efter vad som pangade, vilket jag tycker är jättebra medans andra vill ha en "1:a" dvs "ej berörd av skott och fortsätter lek"
Så sen är det upp till alla ägare att vädera hur hunden betätt sig :)
Men hon är social även på papper nu haha lilla gobiten ;)

Sen att hon inte alls ville jaga "haren" tycker jag är asbra ;)
till viss del är det bra att hon inte rusar fram till "konstiga" människor också, men hon var lite väl feg och backade i stället. lilla fegisen ;)

men det var jättekul alltsamma!

Nu väntar Lunch och sen upp och lämna bilen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback