My whole hand :D

I morse vaknade vi tidigt här hemma och jag blev jätteglad när jag upptäckte att jag inte har några blåsor!!! en typ mikroliten och så är jag lite röd speciellt mella fingrarna, men inga blåsor!!!
skinet känns fortfarande lite stelt men jag är så glad att det inte dykt upp blåsor, så jag kan använda min hand igen :)
Skar upp sallad och gjorde en vitlöksbaguett till lunch :) så glad vart jag ;)

Snön har väl smält undan lite ute men ruggigt och jäkligt..
Funderar på utställningen i österbybruk också.. men jag vet inte.. kommer nog vara smockat av kelpies där ;)

Men troja börjar ju komma i trim! ;)


Nu ska jag dra med mig Rickard ner till affären, en promenad i det här vädret är väl bara sååå underbart? *ironi*

Kommentarer
Kim säger:

När är det utställning där? :)



Kul, då kanske vi råkar stöta på varandra där. ;)

2010-04-23 | 12:03:38
Bloggadress: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback