Sprätter i kroppen

I dag känner jag mig så det yberglad :D
Sprätter i hela kroppen!!
Vill bara ut och åka bil heeeela tiden! hihi
Inte alla som fyller år på en Fredag och INTE firar med alkohol ;)

har fått massa fina blommor! Så himla kul att alla blommor var ungefär samma färg, blev så himla fint här nu!
Tack så jättemycket för allt!!

Och Troja har fått ärva lille Antons Pool! Hon kommer tycka det är alldeles underbart att få plaska i den sen!
och en aktiveringsboll och lite andra saker, godis och långlina!


Så snart väntar jag sista fikafrämmandet för dagen, pappa och perra som kommer :)
Sen ska jag vara fyllechaffis för sörsta och förmodlingen sista gången i mittt liv ;)
Troja har jag lämnat som pant hos mormor och morfar ;)

Sen i kväll vet jag inte alls vad jag ska göra.. helst skulle jag ju velat fira med hemmakväll med Rickard..
men han var ju tvungen att jobba.. men eftersom han tog ledigs söndag så ska jag hämta honom imorrn <3

Hämtade ju ut mitt körkort i dag, så nu har jag ett RIKTIGT körkort och inte alls en papperslapp ;)


Nu behöver jag bara spara ihop pengar till en egen bil! En kombi/halvkombi måste det vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback