Stel

Rickard har träningvärk, det är lite kul :)
I går for vi till Häverödal för Rickard skulle fixa datorer och jag passade på att tjuva tvättmaskinen.
Sen fick Rickard tråkigt i väntan på att datorerna, så han började klyva ved.
haha
jag försökte också, men jag och en yxa går liksom inte ihop.. men det såg lite kul ut också faktiskt.
Men jag skulle nog inte vilja allt det där :)
Men det är ju bra träning, men Rickard har endå träningsvärk ;) hihi
han kommer knappt ur sängen, eller så är han bara lite trött kaneska? ;)

Vi ställde klockan i dag och jag såg fram emot SOL så att jag kunde låna någons spade och gräva rabatt.. men icke..
duggregn, alltid lika kul..
Tur att jag och Troja tog våran cykling i går :) cyklade lite längre än vanligt och både Troja och jag ahr fått bättre kondition!
Sen så kan Troja med all rätt vila i dag.
För när vi kom till Annika och Jens i går så var jag och Troja utomhus i 3 timmar, så vi nötte lydnadsmomenten för klass 1 en hel del och sen busade vi också när alla kom ut =) så hon var helt färdig i går!

I morgon är det första agilityn utomhus! Kul!
Men hoppas verkligen på fint väder så det inte är så lerigt och halt på banan..
Eva sa att det bästa är att investera i fotbollsskor, men dom kostar ju en mindre förmögenhet ;)
Så spagat here i come!

Nä, nu ska jag kolla om mina två monster lever eller var dom tog vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback