Trädgårdsarbete.. not today..

usch fy, det blåser storm ute! Gick ut i T-shirt och tog bilder och även om det inte är jättekalla vindar så blev det dunderkallt!!
Går inte att vara ute.. kanske ger sig på eftermiddagen..
Jag har spikat fast internetsladdarna nyss, svettigt för jag spikade först halva vägen, sen kom jag på att det var smartare om min dator hade den andra sladden, så då fick jag göra om xD haha
men nu är det klart! Så skönt!!

På Torsdag hade jag planer på att göra någon god middag tills Rickard kom hem men i stället tänker ha tvinga mig att hämta honom i stockholm.. att släppa in mig i en bil i närheten av stan låter katastrof tycker jag haha
men vi får väl se!

Blir ju inget Sala iaf verkar det som så då tycker jag grillning låter jäkligt bra. Så vi måste svänga in och köpa en grill någonstans också eftersom vi kastade den vi hade i Härnösand..




En av Trojas Fina sovställningar..



Blommor på tillväxt:
















mitt träd :) haha, tycker det kommer bli så mysigt när det är klart.. men mycket kvar att rensa + att det är lite svårt eftersom det är lite vilda blommor och smultronsplntor att se upp för :)
Men det får man ta någn dag när det är finare väder!



Nä dags för att hitta på nått :P
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback