En skola långt bort

I dag jobbar jag sista dagen på posten, super tråkigt faktiskt. har varit så  rolig sommar :)
hade inte just dena posten legat i hallsta så hade jag blivit kvar ;)

Men i går var jag och hälsade på mina nya kollegor på östermalm, så himla kul!!var nervös över att det inte alls skulle kännas bra men det kändes kanon direkt! 2 till är alldeles nya där så det är ju kul! kul att få vara med från början då skolan bara är 1 år!
Så vi strosade runt där och pratade, planerade och skrattade. för alla där har lätt att skämta och skratta och var väldigt lätta att prata med!
Ganska unga var alla också, runt 30.
Så jag tror det kommer bli bra det här..
Vi planerade bla vilka djur vi ska köpa in förutom dom som var.. ja, ni kan tänka att jag hade ett par ideer på lager? haha

Sen har jag fått eget kontor!! Flådigt va??
inte inrätt än, bara en datorstol och en bärvar dator, men mina möbler ska komma nästa vecka!
Så på måndag strax innan 9 ska jag vara där. Ska bli jättepirrigt att träffa alla elever, men alla var nervösa så det blir bra :)
Dom första 2 veckorna är lite inkörningsveckor både för oss och eleverna!


nej nu ska jag spranga ner till holmens och vänta på annika så jag kan åka med  henne ner i dag, har lite postenkläder som ska tillbaka!


Efter jobbet ska jag in till norrtan en snabbis för att köpa innetofflor!


Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback