Min första dag!

Åh vad kul 1:a dag jag haft i dag!!
Så trevliga elever och superhärligt arbetsteam- det här kommer bli bra!
Började morgonen med att lära känna eleverna, fick lite chock när världens energiska blondaste troll rusade in, tjejen jag är resurs till haha, men hon är inte värre än man själv varit, så det kommer bli kanon när vi lärt känna varandra.
Jag kommer nog ha min unga ålder till fördel när man jobbar med tonåringar, inte så länge sen man själv var där ;)

Tog med eleverna ut på gärdet, stoooora ängar, perfekta för hundpromenader!!!kan man gå ner till djurgårn och så, jättefint!

Sen efter eleverna åkt så gick jag och handlade ett par jeans, finns nämligen en galleria 100m bort ;)

Efter shopping var det dags för föräldramöte, mycket trevligt och trevliga föräldrar.

när alla föräldrar gått så möblerade vi om lite nere i klassrummet, för vi har 2 pratmajor som vi ska sära på ;)

Sen planerade vi lite om sysslor,djurshema osv, känns riktigt kul att man får vara med och planera.. eller jag och sofia bestämmer typ, vi kommemr med ideer och förslag , tar upp dom med Malin eller Åsa och så blir det så :)
Så det känns kul att man får påverka !


Nu längtar jag efter Troja bara, och att vi ska få lägenheten, så vi får komma in i vardagen!

Hoppas allt går bra för er med henne!


Nu lbörjar fngarna på fortet igen, sen dusch och sen sova!

Om ni undrar varför jag inte kan skriva ordentligt så siter jag som en pajas med datorn på ett bord snett brevid soffan, så når inte riktigt tagenterna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback