Ont i magen lilla bönan..

I dag när jag kom hem från jobbet så släppte jag ut troja, gick in och skulle precis till att byta om.
Då hörde jag Troja skrika totalt hjärtskärande 3 gånger, så jag kastade mig ut utan skor och kunde riktigt se framför mig hur grävlingen åt upp henne och släpade bort henne.
Så jag sprang allt vad jag hade och kollade runt vart i från hon skrek, men där satt min söta lilla Troja och stånkade bakom grannens bil..
Stackarn var så hård i magen så det gjorde nog jätteont.
Så där satt hon och skrek efter matte, så söt.. hon tystnade när jag sprang emot henne och så masserade jag hennes mage en stund.
Väl inne igen släppte hon två "bollar" , stenhårda.
Sen fick hon uppblött foder och nu verkar magen vara bra igen.. Lilla söta hund. det gör så ont när man ser dom må dåligt..
men nu är hon busig  och pigg igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback