30 min kvar

Om en halvtimme ska vi börja röra oss, blir alltid så nervös inför utställningar.. eller det enda jag är nervös för är egentligen att hon ska passa..
Finns ju inte så mycket tid eller utrymme i de små ringarna på Älvsjö så man hitter bryta och få henne att trava..
Vi har tränat in kommandot " byt" och "TRRR", får se hur det går..
Blir även första gången Rickard är med. det blir spännande.
Mormor o mamma brukar ju följa med, och det har ju Troja vänt sig med, även om hon bra gärna vill springa till dom ;) Min vovve tycker nog inte det är så där skitkul att ställas ut ;)
Men vi vill ha vår 10:onde rosett nu ju! annars får det bli på rasutställningen i augusti igen haha!

Nä nu ska jag ta och fixa håret som ser ut som ett burr..

Förresten, min kamera har som vanligt vägrat att ladda ut sig under natten, så vi får se om det blir några bilder..

Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback