Check!

Druckit bira med mördare-Check!
Inte så illa som det låter och vi gick rätt fort sen.
jag visste inte att den ena var mördare förrän Ricke berättade det efteråt. en av dom 3 träffade vi på ålandsbåten för nått år sen , tydligen nån gammal nazimusik-spelare, som hatar kvinnor.. trevligt liksom.. sen 2 andra snubbar som precis muckat från kåken.. läskiga prickar..
Men en av snubbarna var extra helcrazy med läskiga psykögon och när han slet fram en snusdosa med massa vitt pulver i som han med hjälp av ett sugrör drog upp i näsan, jo då var det dags att bege sig HAHA...
vilket folk det finns..
rätt kul , egentligen..
Men vi vandrade fort vidare till hötorget där vi köade till hårdrocksstället, vi gav upp och gick på TheLondoner(tror jag den hette?)
sen tog vi taxi hem  hit allihop.. en rätt lugn kväll faktsikt..
Lite kul när man läser på facebook om alla slagsmål i bondehålan ;) skönt att inte vara där..

Supertomt utan Troja förresten.. inga små tassar som knatar omrking.. men hon lever ju lyxliv, hon trivs som bäst i Hallsta :)

Nu ska vi strax på kvällsbio vid segels, Narnia 3D ska vi se.
Imorrn ska vi åka in tidigt och handla. jag behöver 1 resväska, vita benvärmare och en vit T-shirt. sen är jag redo för sensation White :D

Dags att göra sig iordning

ha en bra kväll!

Pussa Troja från oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback