Jäkla frysbox-väder!

I går när Rickard hämtade mig dog bilen mitt i all träfik, den kokade. för vi har en ispropp som gör att bilen inte kyls och att det inte kommer in nån värme i bilen.. ni kan ju förstå hur kallt det är i den..
Sen i gårkväll åkte vi och köpte glykol, då var det nästan -20grader i bilen och jag trodde jag skulle frysa ihjäl.
Så vi får se om vi klarar av att åka till Hallsta idag...
tror varken vi eller Troja mår bra av att sitta i en frysbox i 12 mil..
Måste låna ett garage så bilen kan tina upp så vi kan byta glykol eller vad det heter sen också..
Jäkla vinter...
Säkert kommer vi inte komma till Tyskland heller för det jäkla vädret.
Jag behöver sommar och sol nu!


God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback