Julbord avklarat

I går var det julbord. eller först gick vi och hadnlade champagne efter att eleverna gått hem.
blev 6 flaskor champagne prisklass dyr, och 1 billigare som vi kunde ha inna allt folk kom haha ;)
Drack 3 glas champagne innan vi tog taxi  till Undichi.
var trevligt och vi slapp den omtalade bordsplaceringen, vilket resulterade i att alla från vår och norsborg skola satt vid ett bord ;P
När en av ägarna till våra skolor kom och frågade om vi satt blandat från olika skolor sa vi-Självklart.. haha
Men när han kom tillbaka och frågade vart vi jobbade och så några timmar senare så hade min söta kollega fia druckit för många snapps och försa sig hahaha
Själv drack jag mest vatten. men 1 & 1/2 glas vin gick ner också.. men champagnen gjorde att min mage var superuppblåst.. jäkla bubbel ;)
Vi gick redan vid 22-tiden, vi hade ju endå hållit igång heeela sagen så vi var rätt möra!

Strax ska jag ut med Troja för kvällen för sen ska hon duschat.. mindre kul tycker ju hon.. ska man vara fin får man lida pin ;)
Håll tummarna för oss i morgonbitti runt 10-11tiden, och att Troja travar den här gången.. jäkla innomhusringar som är så små...

Godvkäll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback