Katastrofplaner

Jag håller på och packar. började skriva en lista på saker jag måste komma ihåg att packa, men den blir bara längre och längre. Tur att rickard inte är hemma. då skulle han nog fått lite damp på alla (enligt honom) onödiga saker.
Sen fastnade jag här vid datorn, för att skriva ner alla katastrofplaner. Man vet ju inte, rätt som det är kanske man hamnar vilse. Då är det bra att ha massa nummer att ringa och vägbeskrivning. Jag är liiiite bra att ha, ibland ;) hahaha
Vet inte fall vi ska ta med båda våra mobiler.. eller bara en..
jag meddelar er Trojavaktare om det när jag vet. även nummret till vårt hotell fall Troja springer på vift..
eller det kanske inte jag vill veta just då.. hm-. nu blev det mer dilemma i mitt huvud..
Intalar mig själv att det "bara" är 4 dagar, och så många katastrofer kan inte hände på dom dagarna..
Så jag får andas ut sen på planet ner och tänka att det som är kvarglömt hemma är kvarglömt och nu ska vi ha kul!
Fast för säkerhetsskull då så har jag ju min lista ;) hehehe

Väl inne på sensation finns det skåp, men dom räcker inte åt alla, så det gäller att stå där och köa tidigt.
Men jag har inga fickor på mina vita kläder, så jag måste typ skriva ner taxinummer och hotelladress på armen fall jag tappar bort Rickard.. för det kommer jag säkert göra, och då blir det lite svårt att hitta honom igen, bland 40.000 människor som alla är likadana klädna hahah :D
nej, nu blir ni säkert nervösare för det än mig? jag klarar mig ju alltid vet ni väl :D


Dags att fortsätta packa och sluta sitta här och muppa mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback