One week

En vecka har gått utan uppdateringar här, har liksom inte funnits tid till det. har jobbar och sen störtat i säng när jag kommit hem. i onsdags somnade jag runt 19 när jag egentligen bara skulle vila en stund. sen i går gick jag och la mig vid 20-tiden.. håller kanske på och blir sjuk? känner lite trött.. men men..

I dag har vi haft idrottsdag på skolan, dvs Bowling :D På BreakBall på Gärdet, ascoolt ställe! Dit ska jag gå "privat" nån gång, grym bar och allt ;)
var uppskattat bland eleverna, lite halvjobbigt när Sofia(lärare) kom 1:a och jag 2:a.. haha, stackars elever ;))
Kommer förmodligen vara trött i högerarmen i morgon..

När jag kom hem gick jag ett spår åt Troja, typ 60m. sen tog jag ut Troja på en promenad och avslutade med spåret, hon kännde vittringen av det på flera meters håll! Sen la hon i 10:an växel så jag nästan flög efter.. Tokhund :D
På slutet av spåret låg en leksak, hon sprang förbi den först men vände lika snabbt, så vi krockade nästan. Sen blev det en massa, massa lek!
Ska göra samma sak på Söndag tror jag!

I dag fick Rickard ett dåligt besked :/ attans.. så han kanske måste flytta till annan ort.. men men..
får hoppas på det bästa. Han får iaf dagtid för samam företag efter årsskiftet, men det minskar ju hans lön med typ 10.000:-
inte bra alltså..

För mig går det bättre, ska troligen skriva kontrakt på nya tjänsten nästa vecka, men det muppiga med det är att tjänsten jag får är 15-20%, den jag har nu 75%.
Så det blir  90-95%.. Varför inte heltid liksom?? För då ska jag arbeta samma tider som de som har 100%, men har nån timmas mindre "förtroendetid", dvs den tid man använder utanför skoltid. t.ex. om jag måste planera lite hemma.. det är ju lite lol.. men men.. bra att få utökat iaf..

Nu ska jag strax möte Ricke som slutar kl 19..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback